La EVOLVE-X, ai libertatea sa alegi modalitatea de livrare care se potriveste cel mai bine cu programul tau. Poti opta pentru Livrarea la easybox sau Livrarea la domiciliu prin curier.
Comenzile care contin exclusiv produse “In stoc” si plasate pana la ora 16:00 de Luni pana Vineri, vor fi procesate in aceeasi zi si livrate in 1-2 zile lucratoare.
Comenzile plasate în zilele de sâmbătă, duminică sau în timpul sărbătorilor legale vor fi procesate in urmatoarea zi lucrătoare. Vânzarea si livrarea produselor se face exclusiv pe teritoriul României.
Coletele sunt atent impachetate astfel incat sa ajunga la tine in cele mai bune conditii.
Livrarea la easybox
Adauga produsele in cos si selecteaza modalitatea Livrare in locker easybox.
Alege easybox-ul preferat.
Cand comanda ta ajunge in locker, vei primi de la Sameday un e-mail cu un cod QR si un SMS cu codul PIN. Ai 36 de ore sa ridici produsele, cu exceptia comenzilor livrate vineri (72 ore ) si sambata (48 ore). Scanarea codului QR sau introducerea codul PIN la punctul de ridicare va duce la deblocarea compartimentul in care se afla coletul.
In cazul in care alegi aceasta modalitate de livrare, plata se face doar cu cardul, online sau la ridicarea produselor; cardurile contactless sunt, de asemenea, acceptate la easybox. Unele easybox-uri nu permit plata cu cardul la livrare, iar, pentru acestea, in cos va fi disponibilă doar plata cu cardul online.
se pot livra in easybox doar produse de dimensiuni mici sau medii; eligibilitatea produselor poate fi verificata in pagina de produs sau in cosul de cumparaturi
livrarea este gratuita pentru comenzile de minimum 299 de lei; costul de livrare pentru cele cu valori sub 299 de lei este de 9.90 lei.
Livrarea la domiciliu prin curier
Adauga produsele in cos si selecteaza modalitatea livrare Livrare prin curier.
Livrarea este gratuita pentru comenzile cu valoare mai mare de 399 lei.
Taxa de livrare pentru comenzile care nu depasesc valoarea de 399 lei este de 15.90.
În cazul unor situații excepționale precum: stare de urgență/alertă, condiții meteo nefavorabile, blocaje rutiere și accidente sau alte situații economice speciale ( de tip black Friday, Crăciun, Sărbători Pascale, etc) care privesc strict programul de funcționare al curierului/transportatorului, se pot produce decalaje ale intervalului de livrare, însă termenul de livrare maxim nu poate depăși 30 zile. În cazul în care nu ne putem îndeplinii obligațiile asumate prin contract si nu livram produsele în termen de maxim 30 zile, vei fi informat imediat și iti vom rambursa suma plătită.
Produsele sunt ambalate de către producători în ambalaje special create pentru mărimea si forma acestora astfel incat să fie protejate de șocuri mecanice sau de alta natură. În acest sens singurele deteriorări pot fi cauzate de transportul și manipularea necorespunzătoare a produsului de către curier până la locația ta.
Îți recomandam ca la intrarea în posesie a produsului, să inspectezi fără întârziere coletul, de preferat în fața curierului (verificare colet, ambalaj, produs, după caz), să efectuezi fotografii ale ambalajului în cazul constatării unei deteriorări la produse sau ambalaje și să soliciți întocmirea unui proces verbal de constatare a defecțiunii/distrugerii sau să menționezi curierului în scris acest aspect. În caz de orice deteriorare sau defect, poți refuza coletul. Sesizările legate de daunele provocate în timpul transportului sunt acceptate doar la momentul sosirii coletului. Din momentul intrării în posesie a produsului, ești răspunzător de calitatea, integritatea și funcționalitatea acestuia.
Mulțumim pentru ințelegere.