La evolvex.ro, ne dorim ca experiența ta să fie una excelentă. De aceea, oferim o perioadă extinsă de retur de 30 de zile, față de termenul legal standard de 14 zile. Iată toate detaliile de care ai nevoie:
Acceptăm retururi în termen de 30 de zile calendaristice de la primirea comenzii.
Produsele returnate trebuie să fie:
în stare impecabilă, nefolosite, nepurtate,
cu sigiliile intacte și toate accesoriile incluse,
în ambalajul original, nedeteriorat.
Ambalajul original trebuie protejat cu un ambalaj exterior (cutie, folie etc.) pentru a evita deteriorarea în timpul transportului.
Este interzisă scrierea directă pe ambalajul produsului sau lipirea de etichete/bandă adezivă direct pe acesta.
Returul este gratuit doar în cazul în care:
produsul este defect,
a fost livrat greșit,
a fost deteriorat în tranzit.
Pentru orice alt motiv de retur (ex. nu îți place produsul, te-ai răzgândit, ai comandat mărime greșită etc.), clientul suportă costurile de transport tur-retur.
📄 Pașii necesari pentru retur
Completează formularul de retur aici: Formular de retur
Dupa completarea formularului vei primi un e-mail de confirmare a inregistrarii cererii tale de retur in maxim 24h.
Pregateste produsul conform instructiunilor de mai sus și trimite-l la adresa:
UPSTORE TRADE SRL
Str. Năzuinței, Nr. 10, Bragadiru, Ilfov
Tel: 0750 465 530
Email: contact@evolvex.ro
Nu acceptăm retururi expediate prin Poșta Română.
Poți trimite coletul prin orice curier rapid preferat, de ex: Sameday, Cargus, FanCourier, DPD etc.
Dacă produsul returnat nu respectă condițiile menționate mai sus, te vom notifica in legatura cu acest aspect pe adresa de e-mail si vei putea alege:
Retrimiterea produsului către tine, cu plata transportului de către tine;
O rambursare parțială sau aplicarea unei taxe de reambalare, în funcție de starea produsului.
Dacă ai primit un produs defect sau deteriorat, te rugăm să ne contactezi în maximum 24h de la recepție și să ne pui la dispoziție fotografii / video care să surprindă defectul / defectele reclamate.
Vom suporta toate costurile de transport și:
fie îți vom trimite un produs nou,
fie îți vom rambursa contravaloarea produsului.
Dacă coletul este vizibil deteriorat la livrare, te rugăm să îl refuzi.
Dacă totuși l-ai acceptat și ai constatat ulterior deteriorări, te rugăm să ne anunți în cel mult 12h.